Strona startowa   projekty   kontakt

Problemy firmy



Procesy Sprzedaży

Firmy, które uzyskują przychody poprzez pozyskanie kontraktu na realizację zlecenia, dostarczenie produktu lub usługi, mogą nowe możliwości sprzedażowe prowadzić w oparciu o tzw. Procesu Sprzedaży. W ramach Procesu planowane i realizowane są zadania i kontakty oraz katalogowane dokumenty. Wszystko to może być wykonywane wg zdefiniowanych wcześniej procedur. Zwiększeniu ulega sprawność i jakość obsługi zapytania. Rosną więc szanse na pozyskanie zamówienia. Osoby nadzorujące mają z kolei pełną kontrolę nad aktualnie prowadzonymi tematami, mogą łatwo oceniać skuteczności działu handlowego i poszczególnych pracowników oraz prognozować przyszłe przychody oraz usprawniać procedury obsługi zapytań. :

  1. prowadzenie procesu sprzedaży,
  2. definiowanie procedur (etapów) procesu sprzedaży,
  3. wystawianie dokumentów w ramach procesu sprzedaży (ofert, zamówień, zleceń, faktur), nadzór nad terminami, wyznaczanie osób odpowiedzialnych,
  4. planowanie i rejestracja wykonania kontaktów i zadań

Akcje Marketingowe

W systemie Vendo CRM możemy łatwo prowadzić planować i nadzorować działania marketingowe skierowane do wybranych grup klientów, takie jak:

  1. promocje cenowe i gazetowe
  2. telemarketing
  3. przygotowania do targów
  4. przygotowanie i wysyłka materiałów informacyjnych
  5. mailing